Zondag 1 maart 2015. dag 56. km stand 143.492.

1 maart 2015 - Airlie Beach, Australië

Maart…. We gaan onze laatste maand in. Nog 28 dagen en dan……..jammer!!!!

Vandaag worden we bij de receptie opgehaald en naar de haven gebracht. Daar krijgen we een uitleg en huren we stinger suits. Kwallen pakken, zeer charmante dingen, maar wel nodig. De boottocht naar haven beach duurt 1 uur. Daar aangekomen is er een lunch. Alle soorten salades, broodjes, pasta, sla, vissoorten, fruit.  Echt heerlijk. Daarna in onze zeer modieuze pakken het water in. Nou weet ik weer waarom ik de zee liever niet in ga. Jakkes wat zout!!!!!.  Na 2 uur gingen we weer op de boot en zijn we naar een andere locatie gevaren. Toen hebben we voor het rif tussen het koraal gesnorkeld. Na 3 kwartier weer in de boot en kregen we kleine muffins, choco koek en groet koeken met noten erin. Ook dat smaakte wel na een zwem partij. Rond 16.15 werden de motoren weer gestart en richting de haven gevaren. Daar aangekomen bracht het busje ons netjes weer naar de camping terug. S”Avonds de bbq aangezet en we konden terug kijken op een heerlijke dag met veel zon, lekker eten, leuk gesnorkeld en gezwommen. We zijn nu echt MOE!!!!!!