Maandag 2 maart. Dag 57. km stand 143.492.

2 maart 2015 - Rockhampton, Australië

De camper had gister een vrije dag.

Het is maart en als het goed is gaat het voorjaar beginnen in Nederland. We zijn nog aan het nagenieten van de boottocht van gister. Nou ja , ik dan. André, Roy en sharona zijn vanmorgen vroeg alweer opgehaald en naar de haven gegaan. De mannen hebben jet ski’s gehuurd. Ze gaan een eind de zee op. Roy riep al “hop,hop het gas erop”. Inge hoopte mee te gaan tot het dorp, maar dat liep iets anders. Nu had ik tijd om even een moment alleen te zijn. Niet te haasten. Bakkie Inge koffie, roddel blad lezen, blog bijwerken, spullen drogen en opruimen. En dat alles in Inge haar tempo……langzaam en rustig dus!!!. Voor dat je er erg in hebt is het alweer half 12. staan ze weer voor de beruchte camper deur. Vandaag word het rijden tot Rockhampton. Inge wil wel door Mackay. Waarom???? Hier konden we vorige keer niet doorheen. Het hele dorp en de wegen erom heen waren toen afgesloten. Alles stond onder water. En nu…. Het is 33 graden buiten, straal blauwe lucht. We reden door naar Serina. Dit is speciaal voor Nicole. Midden tussen de rijstroken in het dorp staat een hele grote nep kikker. Dat op zich is nog niet zo spectaculair, maar dat wij er toen 3 x op 1 dag naar de subway zijn geweest …..dat vergeten we nooit meer!!!!!! Jullie raden het wel zeker dat we er nu ook stopten om bij diezelfde subway een broodje te halen.  Sharona is ook fan geworden. Inge heeft ook een stuk gereden en rond 20.00 uur kwamen we aan bij de big 4 in Rockhampton. Het was al donker maar men had al weer honger/trek. De eieren werden gebakken en vrijwel meteen daarna verdween iedereen al heel snel in hun mandjes. Weer een Inge momentje.  Dat is al 2x op 1dag… het moet niet gekker worden.    WELTERUSTEN

1. HeMa:
    10 maart 2015
    Inge achter het stuur?
    Daar hebben jullie toch wel een foto van hé ?
    Fantastisch toch?
    Groet, HeMa