Donderdag 26 Maart 2015. Dag 81. km stand 149.781.

26 maart 2015 - Penneshaw, Australië

Vandaag staan de beesten op de planning. Vanmorgen om 10:30 zien we de show met spinnen, grote,hele grote, kleine en levensgevaarlijke. Schorpioenen in allerlei maten. En de meest giftigste zee slak die huist in de mooiste schelp van het strand. Daarna hebben we de vogelshow gehad. Heel veel roofvogels, havik, cookaburra, arend, uil. Als laatste was er een show van slangen. Het was een hele leuke 3 uur durende show. En we zijn weer heel wat informatie rijker. Hierna zijn we naar Little Sahara gereden, daar kun je sand boarden. Andre, Roy en Sharona zijn ruim een uur weggeweest. Inge had een break nodig en zij bleef in de camper. Na deze zanderige ervaring zijn we opzoek gegaan naar glanzende zwarte kakketoe's. En jahoor... Deze keer hebben we ze wel gezien! Na Roy zijn foto sessie zijn we weer naar het begin van het eiland gereden waar de veerpont aankomt. In Penneshaw, vlak naast de ferry, hebben we de camper op de camping gezet. Het was ietsje te koud om buiten te bbq'en, dus hebben we alle lekkere spullen inclusief de lucht, naar binnen gehaald. Het smaakte geweldig! Alleen de lucht..... die zat overal, maar dat was niet erg! En rond 22:30 rolden we volgegeten ons bedje in.