Zaterdag 28 febr. 2015. dag 55. km stand143.285. Richting airlie beach,

28 februari 2015 - Airlie Beach, Australië

Het zonnetje staat al goed in de camper dus…..rise and shine…nou dat laatste gaat alleen André goed af ,trouwens early rise ook. Het is het beste om zo vroeg mogelijk te gaan rijden ,maar soms wil je dat gewoon niet. Onze eindbestemming voor vandaag is airly beach. We zijn net weg uit ayr als André zich bedenkt dat hij vergeten is te tanken. Dus omkeren mar want de benzine pompen liggen hier zo ver uit elkaar dat je het risico op een lege tank niet wilt riskeren.  Onderweg konden we genieten van het landschap en de dorpen. Die werden al snel vergeleken met gouderak. Eigenlijk moet je dat niet doen , want in deze dorpjes hebben ze een groot scala aan winkels. Ze hebben minder inwoners. De dorpen liggen wel veel verder uit elkaar. Dus een ongelijke vergelijking. De laatste kilometers namen we de scenic route. Niet het snelle asfalt , maar langs suikerriet velden, langs mooie landerijen met koeien, langs bosranden vol groen. We wanen ons nog steeds in …….!  Eenmaal in airlie beach aangekomen zagen we dat er mega veel bijgebouwd was. Wegen, hotels, huizen, winkels, villa’s.  het is heel mooi geworden. We zijn vroeg in de middag naar de camping gegaan, hebben de camper gestald en het dorp ingelopen. Meteen een toer geboekt voor morgen. Met een raft boot naar een eiland voor de kust. Geheel verzorgt met lunch. Met snorkelen voor het koraal. Dus …..op naar de zondag.