Zondag 22 maart 2015. dag 77. km stand149.134.

22 maart 2015 - Cape Jervis, Australië

Al vroeg uit de veren en koffie en thee gedronken bij Traff en Joan. Alsof we maar even weggeweest waren. We zeggen hallo en dag….we gaan vandaag eerst naar Hahndorf. Een stad waar vroeger de duitse emigranten gingen wonen. Daarna naar Victor Harbour. Daar kon je met de paarden tram naar de overkant naar het eiland. We zijn zelf een stuk de pier opgelopen. De markt was er ook nog. Allemaal oude en nieuwe spulletjes. Toen naar Cape Jervis. Dat was de eindbestemming voor vandaag. Onderweg werd er door Roy nog snel de weddenschap gewonnen. Helemaal onder de bladeren in een splitsing van 2 takken spotte hij een koala. Ja hoor, dat word toch nog lekker sushi eten .GOED GEDAAN VENT…. Cape Jervis is het laatste plaatsje voordat je de ferry opgaat. Er wonen 350 mensen en er is 1 camping. We zijn nu voor morgen ruimschoots op tijd om de veerboot van 7.00 uur te nemen. We kunnen de zee bijna aanraken en de vogels zijn er ook in overvloed. Dus…geen stress en een lekkere rustige avond.