Maandag 23 maart 2015. dag 78. km stand 149.323.

23 maart 2015 - Kingscote, Australië

Wat vroeg !!!!!!! 5.00 uur ging de eerste mob. Wekker af. Rond de klok van zes stond Inge al onder de douche. Een ontbijtje en dan in het donker naar de veerboot die 5 min. Verderop ligt. Netjes opstellen en rond 7.10 uur ging het van wal. Wat een deining en verschrikkelijke golven. Na 5 min. Ging voor Inge het bekende licht uit. Ziek….misselijk….honds beroerd… de aardige mevrouw van de kantine nam me mee naar het achterdek en ik mocht op de ijzeren trap gaan ‘””hangen””. Geweldig daar betaal je dan zoveel geld voor (hahaha). Daar op die onderste trede van de trap heb ik dus de hele weg gehangen. Ik vond het een beetje raar dat André helemaal niet is komen kijken. Wat bleek nu…..hij hing een etage boven mij op een stoel ook helemaal beroerd te zijn. GEWELDIG …LEKKER VAREN OP DE ZEE!!!!!!. We waren nog maar 10 min. Van de overkant vandaan toen Roy mij heeft meegenomen naar de zijreling. Met mijn gezicht in de regen en de wind flink langs mijn oren heb ik de laatste minuten ook overleefd. Wat een ramp. Eenmaal aan land en een slaap uurtje later kwam ik weer een beetje onder de mensen. Ben blij dat het nog 4 dagen duurt voordat ik weer op die boot moet. We hebben de pelikanen en de vogels alvast van dicht bij gezien. Na een uur hebben we de camping alvast opgezocht. We zijn allemaal een beetje gammel en doen het voor de rest van de dag rustig aan. Het is nu kwart voor vijf en als alles goed is krijgen we rond zes uur internet.   Eerst zien en dan geloven. Ik ben in ieder geval blij dat ik eerst alles op papier heb gezet, daarna in wordpad en als we dan eindelijk internet hebben klap ik het meteen op de blog. Zo blijf ik toch bij. Vandaag is officieel de laatste maandag ingegaan. Volgende week om deze tijd zitten we in het vliegtuig op weg naar Nederland. We gaan genieten van deze week en vooral van de temperatuur die ondanks dat we op een eiland zijn toch nog tot 26 graden steeg……tot morgen.