Zaterdag 21 maart.2015. dag 76. km stand 148.925.

21 maart 2015 - Adelaide, Australië

Yeaaah, het is voorjaar. Hopelijk is het lekker weer bij jullie in Nederland. Onze camper stallen we op de parkeerplaats vlakbij de stad. We gaan de rest met de bus. We hebben nog een paar dingen op onze lijst staan die we moeten kopen. We gaan ieder onze weg en spreken elkaar weer om 17.00 uur.  Het is 27 graden en zonnig en het is goed te doen in de stad. Na de lunch lopen we China Town in. Even rondgelopen en rond 18.00 uur zijn we weer met de bus bij onze camper. Als verrassing gaan we de broer en schoonzus van Traff en Joan opzoeken. We laten Roy naar de voordeur lopen en aanbellen. Vince doet open en Roy vraagt of hij misschien mensen uit Nederland kent. Ja zegt Vince.  Roy vraagt of hij Ans en Wout en André en Inge uit Nederland kent.   Vince kijkt en kijkt en zegt dan….verdorie ik ken jou… geweldig om hun weer te zien. We hebben heerlijk gekletst en rond 21.00 uur reden we naar onze andere vrienden om op hun oprit de camper neer te zetten en daar te overnachten. We gaan onze laatste week in morgen…. We kijken naar het huis waar we 3 maanden geleden afscheid van namen… je kunt je het niet voorstellen …wat zijn die maanden voorbij gevlogen…..