Vrijdag 27 febr. 2015. dag 54. km stand 142.914 Laatste dag voor het weekend,

27 februari 2015 - Mission Beach, Australië

Je zal toch maar zo je bed uit rollen, in je badgoed glippen, dan 3 stappen zetten en dan de zee inzakken, daarna weer 10 stappen lopen ( ja dat wel) en je het zwembad in laten glijden…. En als je dat dan s”morgens vroeg gehad hebt rol je over 2 meter grasveld zo de douche in. Dit is het ochtend programma van roy en sharona. Nadat er dan toch wat kleding aangetrokken was reden we via de kuststrook naar een parkeer plek, naast het strand. Luifel uit, stoelen naar buiten, tafel uitgeklapt, fluitketel op , alle ontbijt spullen op de tafel en…….genieten met een zeer grote G!!!!!! op het strand nog een paar zeer mooie foto’s genomen. André zei dit blijf je je herinneren als een van de mooiste plekken op de wereld. Eenmaal onderweg liep er opeens vanuit de bossen weer een cassowary. Hij stak op zijn gemak de straat over om aan de andere kant de vruchten uit de boom te eten. Dusssss ,weer op de rem en foto’s maken. André zijn ochtend kon niet meer stuk. Via townsville zijn we in ayr op de camping aangekomen. Deze keer zonder internet . het avond eten werd genuttigd en het zwembad was heerlijk……