Zaterdag 14 maart 2015. dag 69. km stand 147.073.

14 maart 2015 - Bellarine, Australië

Omdat we nog door een groot gedeelte van het NP moeten rijden voordat we eruit zijn gaan we heel vroeg weg. Rond 7.00 uur rijden we weg en na 5 min. Stoppen we langs de weg omdat Roy to the rescue komt. Er is toch nog vannacht een kangoeroe dood gereden. Gewapend met een plastic handschoen heeft hij het beest naar de berm gesleept. ( lief hoor).We hebben rond 9.00 uur een ontbijtje genomen en zijn nu op weg naar PHILLIP ISLAND. Daar worden auto en motor races gehouden. Afgelopen februari heeft hier Michael v/d Mark geracet en nu wij…… d.w.z. André, Roy en Sharona gaan karten. Ze doen dit op het circuit dat pal naast het grote circuit ligt. Er waren totaal 6 personen in de groep. André werd nr 2, Roy werd nr4, Sharona kreeg de poedel prijs….Na de wedstrijd moest er nog een aantal km gereden worden. We wilden in Melbourne kamperen ,maar omdat er dit weekend de formule 1 gereden werd konden we in de hele omgeving geen plek meer vinden. We hebben wat afgebeld, maar geen succes. Er zat niets anders op dan door te rijden naar Gelong. De pech achtervolgd ons , want hier werd dit weekend een roei wedstrijd gehouden,dus………door gereden naar Ballerine. Daar hadden we geluk en staan we op de camping met een binnen zwembad. Een mooie en schone camping. De temperatuur is vanmiddag 33 graden geweest. Alleen een beetje jammer dat deze tegen de avond zakt naar 12 graden. Het regent nu , een flinke bui!!!!!!. Vanavond nog kaarten en dan …..SLAPEN.