Woensdag 18 maart 2015. dag 73. km stand 147.961.

18 maart 2015 - Mount Gambier, Australië

Dag Hallscap, waar we 2 heerlijke dagen hebben gestaan.  Gister avond heeft het geregend.  Tijdens de bbq ging het van miezeren over in regen en we besloten om de spullen naar de overkapte bbq aan de voorkant van de camping te brengen. Onder het genot van tikkende regen druppels op het dak hebben we gegeten. Nu rijden we door de bergen waar het bovenste gedeelte helemaal verdwenen is in de mist. We stoppen voor koffie en chocomelk in een restaurantje/bar/ thee tuin waar het aussie gevoel je meteen tegemoet komt zodra je de deur open doet. André is helemaal verkocht en hij legt nog net niet meteen geld op de tafel om het te kopen. Er staat een grote openhaard. Er staan overal spulletjes en tierelantijnen. Alles is van oer oud hout. Het is er een beetje donker. In de tuin staan stoeltjes en picknick banken. Heel knus en gezellig. Achter in de tuin staat een giga oven. Ja…..andré zag zich al helemaal hier wonen..Nadat hij toch weer in de auto was gestapt zijn we nog een paar keer gestopt voor vogels spotten en een heerlijk broodje met soep gegeten. We zijn een staats grens over dus de horloges werden een half uur terug gezet. Het is nu 19.00 uur en we staan op de camping in Mount Gambier. Het is een big 4 en het is aan een Lake. Op verzoek van Sharona eten we vanavond pasta…….