Dinsdag 17 maart 2015. dag 72. km stand 147.914.

17 maart 2015 - Halls Gap, Australië

De mannen zijn al vroeg op pad gegaan en de meiden kunnen het rustig aan doen. We hebben nog 1 nacht bijgeboekt. Het is hier met zoveel dieren om ons heen erg mooi. De camper is aan kant. De mannen zijn terug en we gaan rond 11.30 uur op pad. De Mackenzie Falls zijn een trekpleister. Het is een hele grote waterval. Je kunt helemaal naar beneden lopen. Dat is heel erg diep en steil en je moet nog 135 trappen naar beneden lopen voordat je bij het eind bent. Ook nu ging Inge weer vol goede moed naar beneden. Eerst zelf en daarna toen het steeds smaller en steiler werd achter André. En toen……ging het niet meer. De angst werd te groot. De trap treden liepen bijna loodrecht naar beneden… nee, snel terug en wachten totdat de rest ook weer boven was. Eenmaal terug op de camping heeft Sharona een lekker eitje voor ons gebakken. Er word nog getennist en André ligt even plat. De keus voor het avond eten was unaniem. Zo meteen gaat Inge de voorbereidingen voor de bbq treffen en word er weer lekker gegeten vanavond. Ja, het goede leven!!!!!!!