Donderdag 19 maart 2015. dag 74. km stand 148.303.

19 maart 2015 - Murray Bridge, Australië

Ik hoop dat jullie onze verhalen nog steeds leuk vinden. Ik ga ervan uit van wel ……

De temp. Is nu al 21,5 graden en het is pas 9.15 uur. Het is wel bewolkt. De regen buien nemen ook toe maar ook al is het bewolkt en grijs ik klaag niet. Dit is het weer voor vandaag door Inge Pelleboer. We gaan vanuit Mount Gambier naar  Murray Bridge. Een mooie camping aan de rivier. We zijn net onderweg en het begint te regenen. Hard tikt de regen op ons motorhome dak. Ritme van een druilerige dag ( rob de nijs). Maar niet voor lang. We zijn even gestopt in Rose Town. Waar we de zee lucht hebben opgesnoven. We zijn de jetty opgewandeld en bij de plaatselijke bakery een heerlijk broodje gekocht. Daarna koffie gedronken onderweg en rond 16.00 uur waren we op de camping. Deze camping had 4 lagen waar je kon staan. Wij kozen voor de laag die het dichtst bij de rivier lag. De house boten lagen aan de oever. Het was er schitterend om te wandelen. Beetje jammer dat ze ook nu weer geen internet hebben en je kon volgens de vrouw heel makkelijk in de rivier zwemmen…..uhhhhhh nee dus. Mij niet gezien met al de vissen die gevangen werden. Het is nu 18.00 uur en het is nu nog 28 graden!!!!! Het is goed toeven aan de water kant in het zonnetje….