Valley of the giants and tree top walk....

15 januari 2015 - Augusta, Australië

S'morgens vroeg wakker gepiept worden door australisch meest bekende vogel (kookaburra)..... heerlijk en dan ook nog voor je de opkomende zon die je meteen verwarmd.. mag niet klagen!!!!! Sportief zijn we ook nog vandaag, ja hoor, een walk door een bos met eeuwen oude bomen . Die bomen zijn ook nog eens giga groot en ontzettend hoog. Daartussen hebben ze draag bruggen gemaakt zodat je al wiebelend een walk op zeer grote hoogte kunt maken. Erg leuk als je er van kunt genieten ( HAHA....). Het hoogste punt was 40 meter en dat boven de grond, dat is toch best wel heeeeeeeel hoog!!!!!!. Dus wij liepen tussen de toppen van de bomen. Na deze sportieve ervaring reden we door naar onze bestemming van de dag , namelijk Augusta. Onderweg heeft roy op 5 meter afstand een wilde kangaroo gefotografeerd, maar op het moment dat hij opstond en zich heel erg groot maakte, zei andré dat het genoeg was en ze weg moesten gaan......RENNEN!!!!!. Eenmaal op de camping nog even nagenoten van de dag en inderdaad.......op naar morgen. tijd 21.15 uur.