Driving along the coast.

16 januari 2015 - Rockingham, Australië

Drukke dag weer vandaag. We gaan de mooie route langs de kust rijden , maar we willen ook heel veel dingen bekijken, dus...........vroeg op....op tijd wegrijden.... strak schema!!!!!!

Als eerste kwamen we langs een stuk strand waar de mensen al in de vroege ochtend uurtjes stonden te vissen. Nou moet ik eerlijk zeggen , de vrouwen stonden aan de water/rots kant te vissen. De mannen waren de kinderen aan het vermaken op het strand. De omgekeerde wereld. Roy heeft ook even staan vissen ,maar .....niets gevangen. Daarna zijn we naar het verste punt onder in australie gereden en hebben de vuurtoren bekeken. Hier ontmoeten de 2 oceanen elkaar. Toen koers gezet naar de mammoth cave. Een zeer diepe grot die ver onder de grond te bezichtigen is. Daar kun je rotsen en pilaren zien die gevormd zijn van het druppelen van kalksteen. Koud was het er ook natuurlijk. Eenmaal weer boven de grond en met het zonnetje op ons bolletje reden we richting Perth. We hebben de camper op ongeveer 50 km voor Perth neergezet. Palm beach in Rockingham, dat klonk ons zeer goed in de oren. Vlak bij de kust uiteraard en lekker even chillen. Morgen de laatste kilometers naar de hoofdstad. Nicole en liam komen zondag middag aan. Onze eerste 14 dagen met de camper zitten erop. De kop is eraf, de spullen hebben allemaal een eigen plek, wij hebben onze draai/plek op deze paar m2 ook gevonden. Vanaf zondag word het inschikken want het smurfje zijn camping bed moet dan ook een plek krijgen....