De dag van de pitstops en lookouts...

14 januari 2015 - Walpole, Australië

We waren nog maar net onder weg toen de mannen mount trio op een bord langs de weg zagen staan. Het betekend 3 bergen en natuurlijk snel de afslag genomen en uit zoeken wat er te zien was...... Spannend !!! Daar kwamen we snel van terug want je moest een dirt road op en dat mocht niet zover met ons huis. Mocht de pret niet drukken want alle beesten waren ook inmiddels wakker. Natuurlijk werd er voor elk dier gestopt, foto genomen en weer verder rijden tot het volgende beest ......In albany zijn we naar het dirrup nationaal park gegaan , maar net voordat we daar aankwamen nog snel een pitstop gemaakt bij een harley davidson winkel...uiteraard!!!!! Dat werd kijken, kijken en kopen... In het np, waar we ondertussen beland waren, zijn blowholes(geisers). Holle rots partijen die als het hoog tij word het zee water door een opening in de rots naar boven spuit.. Wij waren voor het mooie net te vroeg maar de foto's zijn er niet minder om. Het opkomende tij is een geweldig iets om te zien. Daarna nog even bij een lookout op een rots punt gestaan en lekker de wind door je haren ( weg coupe!!!) laten waaien. De reis ging verder onder het genot van een drankje en een knabbeltje, de route binnen handbereik op de achterbank... Nog een pitstop bij stony hill voor een view over de oceaan. Nadat we die avond het plaatsje walpole binnen reden was de camping ons eind punt van deze dag. Een plek pal naast de steiger van het meer. Deze lag vol met mooie boten , een echte vissers plek. Pelicanen naast de deur, vissende mensen op de oever. Voor ons vanavond geen vis op het menu , maar echte ouderwetse gekookte aardappels, kipfilet en bonen, net als thuis..... Nog even een rondje camping en slapen...