Dinsdag 3 maart 2015. dag 58. km stand 143.952.

3 maart 2015 - Brisbane, Australië

Vanmorgen alweer vroeg uit de” lakens”.in de auto…..tommy aan…dag bestemming erin….de mooie route kiezen en op weg. Na 1,5 uur sturen was het tijd voor koffie met een koekje. Onderweg hebben we een weddenschap afgesloten. Wie het eerst een koala spotte mocht bepalen wat er die avond werd gegeten. Na bijna een uur turen naar de voorbij flitsende bomen werd de weddenschap even in de ijskast gezet.  ( pijn aan je ogen). Op een parkeerplaats waar je kon kijken naar een open lucht museum was het tijd voor noodles. Daarna was het nog 24 km naar maryborough en naar Brisbane nog bijna 300 km. We gaan kijken hoe ver we komen. In childers, een leuk stadje zijn we gestopt om de beurs weer bij te vullen. ( moet je ook bijhouden). In maryborough zijn we naar onze “oude camping” gereden. De eigenaren hadden een achterstallig onderhoud en het zwembad was niet schoon. Deze camping wilde André wel kopen.  Ja….dat zag hij wel zitten!!!!!. We rijden door naar noosa heads en blijven in een big 4. we zijn aan de late kant en dan is er maar 1 oplossing…….patat met snacks. Daarna was er nog energie over voor een potje biljart. En toen was het bedtijd…