Dinsdag 24 maart 2015. dag 79. km stand 149.450.

24 maart 2015 - Kangaroo Island, Australië

Vandaag gaan we weer een gedeelte van het eiland bekijken. We rijden eerst langs de zoutvlaktes, dat zijn grote meren waar boeren het water uit het meer hebben gepompt.

En hiermee is het zout omhoog gekomen wat op sneeuw lijkt. Daarna bij Emu Bay gestopt. Koffie gedronken en wat pelikanen gefotografeerd. Rond 10.30 am richting Parndana gereden richting het wildlife park. Het is enorm veranderd. We hebben koala's geaaid en kangaroo's gevoerd. Rond 02.00 uur richting Stokes Bay gereden en het strand afgestruind. Er was een nauwe opening tussen de rotsblokken die leidde tot een opening op een verlaten prachtig stuk strand. Net als ''Cast Away''. Maar gelukkig konden wij WEL naar de bewoonde wereld. Rond 05.00 uur richting de camping gereden waar de wallaby's en de koala's ons al tegemoet kwamen. We zitten volledig in het bos. Andre en Roy gaan zo nog even op beesten jacht. Nu eerst een prak....... Eetse!