Op naar de kust, Zon.. Zee.. EN STRAND!

11 januari 2015 - Ravensthorpe, Australië

Another beautiful day in our lives. We hebben ons al aardig aangepast aan de aussie leefstijl. S'morgens voor dag en dauw op en s'avonds echt met de kippen op stok. 07:45 en we rijden richting de kust naar Esperance. Dit is ongeveer 230 kilometer rijden. Dus een easy peasy zou Traff zeggen. We rijden door het gebied van de bromby's. Dit zijn wilde paarden. En natuurlijk spotten we ook emoe's en nog een verdwaalde blauwtong die toevallig de weg overstak. Roy begint net zoals wij naar het landschap te kijken. Hij maakt foto's van beekjes, rotsen en landschappen. Best leuk om te zien! De zon heeft het vandaag geprobeerd en de temperatuur was goed. Inge heeft een paar foto's gemaakt van Roy en Andre bij een rivier. EN! Als klap op de vuurpijl maakt Roy vanavond Spaghetti. Dat wordt smullen!

1. Marcia:
    14 januari 2015
    Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo van deze reis genieten. Met jaloezie bekijk ik de foto's. Blijf allert en voorzichtig met rijden. X van de van Balens
  2. HeMa:
    15 januari 2015
    Doorn, 15-01-2015

Blij dat jullie het nog steeds aankunnen!
    Mocht dat niet zo zijn, dan moeten we even overleggen oké?

We zijn weer even in staat om te mailen.
    We zijn alle twee 'gegrepen' door het heftige griepvirus dat nu 'gratis' beschikbaar is in Nederland.

Gaan jullie vooral lekker door en blijf vooral scherp!
    Heul veul plezier gewenst.
    HeMa