De 100 mtr en 15 mtr hoge wave rock........

12 januari 2015 - Hyden, Australië

Op naar hyden , een kleine 195 km land inwaarts. Dit moet een spectaculaire verschijning zijn dus ook wij gaan het meemaken. Toen we aankwamen eerst even camper parkeren, goed insmeren, hoedje op ( smart inge had ook het fly netje) , fles water mee en toen de route gedaan. Zweten, afzien en we hadden heel veel irritante vliegen bij ons. Een stevige walk, maar die was meer dan de moeite waard. Een van 2 km maar best steil omhoog en in de zinderende zon bij een temp. van 36 graden. Ondanks de bewolking van de afgelopen dagen schijnt de zon nu volop.( vakantie man ik word nu echt bruin).... Een geweldige route, mooi uitzicht op de golf van pure steen met hele mooie kleuren. Roy probeerde in de golf omhoog te lopen, maar dat werd snel afgestraft. haha....Na de walk een heerlijk koel blikje drinken en om 15.00 uur de camper weer gestart richting mt Barker. Muziek in je oren van jan smit, nick en simon aan de andere kant van de wereld is gezellig...we hebben vandaag gekozen voor een binnen door route en werden begroet door vogels en kangeroo's. Aan het eind van de dag kwamen we aan bij een camping in the middle off ......... De rust straalde ervan af. De vogels vlogen boven onze hoofden en andré had geeneens tijd om de camper op zijn plek te zetten . Toen de eigenaar ook nog zei dat er elke avond een possum in het park zat waren ze helemaal niet meer te houden. Gewapend met camera en zaklamp gingen ze EVEN een rondje lopen. VOLGENS ANDRÉ IS DIT DE BESTE CAMPING TOT NU TOE!!!!!!! Bij de zonsondergang stond inge af te wassen ,maar probeer wel de zonsopgang te fotograferen morgen.............