donderdag 1 jan. 2015.. bustoer sydney...

1 januari 2015 - Sydney, Australië

de kop is eraf, een heel jaar in het verschiet met hopelijk voor iedereen gezonde en leuke momenten. je hebt het niet altijd voor het zeggen maar dit is mijn wens voor iedereen. vandaag begon de dag met een geweldige Inge temperatuur die in de loop van de dag opliep tot 30 graden.  je kunt in Sydney een hop on hop off bus ticket kopen en die verlengen met attracties in en rond Sydney. wij hebben alleen de bus toer gekocht en zijn om 10.30 uur ingestapt. aangezien deze bussen een tweede dek boven hebben en jij je dan als een echte toerist kunt gedragen hebben we daar natuurlijk gretig gebruik van gemaakt. er waren 2 routes , een blauwe en een rode. deze h konden we doen met de nodige stops en bezichtigingen . alle oudheden , oorlogsbezienswaardigheden , kathedralen, court house, opera house, marine basis, de brug nogmaals bij daglicht, sky tower en niet te vergeten bondi beach..hiervan hebben we zelf de afleveringen op de tv gevolgd en om daar nu zelf te staan pal naast de life tower was awesome...met een lunch en laatste stop bij sydney harbour kwamen we moe, verbrand ,maar zeer voldaan terug bij ons hotel. we waren het erover eens dat de dagen wel heel erg snel gingen. morgen ( vrijdag) zijn we alweer 1 week onderweg. tevens is dit dan ook onze laatste dag in Sydney ( voorlopig). wij hopen dat jullie de bijgeleverde foto"s ook  leuk vinden het kleur verschil is al aardig te zien, maar dat gaat als het goed is over in een mooi bruin tintje...