Einde van 2014

31 december 2014 - Sydney, Australië

Vandaag echt de laatste dag van 2014. Andre zei vanmorgen dat dit een zwaar jaar was geweest. Ondanks de geboorte van onze kleinzoon Liam, wat een giga vreugde wonder is. waren er ook zwarte donkere dagen. ( Ieder huis heeft een kruis ) Toch weer 1 jaar voorbij.

Na een geweldig uitgebreid ontbijt werden de wandelschoenen vastgestrikt en begon de tocht richting het centrum van Sydney. De hoofdstraat is hier zo lang en vertakt in menige zijstraten vol met winkels. Je kunt hier 3 dagen shop till you drop zullen we maar zeggen. Na een heerlijke sushi lunch speciaal voor Inge en Roy zijn we naar een buitenwijk van Sydney gelopen genaamd the Rock. We zijn onder de brug geweest en daarna hebben met ongeveer 750.000 vrienden langs de boulevard van Sydney geslenterd. Ik zal de andere 850.000 vrienden aan de overkant van de brug en degene die nog moesten komen ook even meetellen.

Om 20.00 uur hebben we even afscheid genomen van onze vrienden om even wat te gaan eten. In een leuke zijstraat kwamen we terecht bij een Duitse bar/ restaurant

De schlager muziek overstemde al het Engelse gekwetter. De keus viel op een Krautschnitzel met een bedje van patates blokjes. Lekker Duits. Als je je in kunt denken dat we in de lucht van de buurman zijn zuurkool met Duitse braadworst zaten. De mix van landen waren duidelijk aanwezig. Erg gezellig.

Na knallen van het kindervuurwerk om 21.00 gingen we terug naar het hotel voor een korte pauze. Rond 23.15 zijn we terug gelopen naar een plek onder de brug. En weer waren al onze vrienden er ook al of nog steeds. Het aftellen op de brug begon bij 100 en toen barstte het los. Net als 5 jaar geleden, op hetzelfde tijdstip op een iets andere plek maar in hetzelfde stad was het weer in 2 woorden: SUPER GEWELDIG!.

Vanuit een zeer warm Sydney vanaf de andere kant van de wereld wensen wij iedereen een gelukkig en gezond 2015! Andre, Inge en Roy

1. Sharona.:
    Toewensen.
    Groetjes Richard en Jeanette en een poot v Eloy
  3. Viev:
    2 januari 2015
    Happy New Year!!!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
    En waar kun je 2015 beter beginnen dan in Australië??!!!!!
    Hier wordt morgen weer natte sneeuw verwacht!! Dus!!!!
    Xx