dinsdag 3 febr. dag 30. km stand 137.068

3 februari 2015 - Kununurra, Australië

ZWEMMEN EN DE BOOT TOUR.
Wij dachten dat we onze horloges al moesten verzetten maar....nee dus!!!!Komen we bij de receptie en zien we dat de tijd anders staat. Is deze staat de enige die de tijd achteruit zet i.p.v. voor uit. Soms word je een beetje gek van het tijdverschil. Lagen we gister weer met de kippen in bed en vanmorgen dus veel te vroeg te wachten voor de boot tour. LOL!!!! We rijden naar ordham en daar gaan we aan boord voor een ronde over het meer en de zonsondergang aan boord meemaken. We zijn met totaal 11 mensen dus je kunt de hele boot benutten. de kapitein heet Chris en die heeft al de nodige ervaring en verteld heel gezellig over de wallaby's die we van dicht bij op een eiland in het meer zien. Roy ziet al heel snel een croc van 1 jaar oud en dan moet je weten dat de andere mensen er net gezwommen hebben. Chris verteld dat als er een jonge croc is dan dat mama niet ver uit de buurt is......LEUK!!! Hij zegt ook dat deze crocs je niet als aas zien . GELUKKIG. Daarna liet hij ons zien waar en waarom ze een dam hebben gebouwd. Dat het water in het meer al jaren lang gebruikt word om de mensen te voorzien van drinkwater. Daarna ging hij met de boot zodanig liggen dat we de zonsondergang konden zien en we ook nog een keer in het water konden zwemmen. Deze keer werden we verrast met grote vissen die ook zeer nieuwschierig waren en totall niet weggingen toen we op een drijf baar plateau toast met kaas geserveerd kregen. Dit alles ging samen met drank , limonade en champagne ( in het water)....dus flink watertrappelen. Het mooie was dat aan de ene kant de zon onder ging en aan de andere kant de volle maan opkwam....GEWELDIG!!!!!!!!!!! We hebben genoten van deze dag.