Early flight for André and Roy,

4 februari 2015 - Kununurra, Australië

De mannen gaan samen een rond vlucht maken over het gehele meer waar wij gister met de boot een stuk van hebben gezien.  Het was een droom van André om deze keer een vliegtuig rond te maken over de rotsen die de bungle bungles heten. Vandaag ging het gebeuren. Vanmorgen zeer vroeg om 5.30 uur stonden ze samen voor de ingang van de receptie klaar om opgepikt te worden. Daarna naar het vliegveld en met 2 andere de lucht in. De rondvlucht over het meer was giga en ontzettend mooi. Ze vlogen ook over de 2 grootste cattle stations van de wereld. Toen was het zover…. De rond vlucht over de meest aparte rots formatie die er bestaat volgens André……a dream came true. Ondertussen hadden de meiden alles opgeruimd en we konden vertrekken richting katherine. We passeerden weer een grens en de horloges werden verzet naar 1,5 uur later…..( echt waar). Onderweg genoten we van het landschap met heel veel groen en hele hoge rotsen die bijna helemaal begroeid waren .erg mooi. s’Avonds op de camping heeft Roy kip rollade gebakken en we hebben gezwommen. We hebben de camping bijna voor ons zelf. Heerlijk rustig en wij genieten!!!!!!!!!!