halls creek, bungle bungles maandag 2 febr. dag 29.

2 februari 2015 - Halls Creek, Australië

Vanmorgen om 7.00 uur weggereden. We willen ook vandaag weer een hoop bekijken.De wegen in het regen seizoen zijn per dag verschillend. Je moet elke dag checken of je er wel of niet door kunt rijden. Vannacht hebben we zeer kort maar zeer hevig een regen bui gehad. De temperatuur is zoals voorspelt heerlijk warm 36 graden. Rond 12.00 uur zijn we in halls creek een klein stadje met nauwelijks huizen. Hier wonen bijna alleen maar Aboriginals, de van oudsher de eerste bewoners. Nu op weg naar de bungles bungles. Op de afslag die door het NP liep stond met vette letters: gesloten. JAMMER... We hopen nog op een andere ingang om deze aparte mooie rotsen te bekijken. We gingen dit vandaag niet meer redden en eenmaal op de camping hebben we een toer geboekt voor morgen en deze gaat een groot gedeelte over lake argyl. Dit is een meer met verschillende vissoorten en natuurlijk crocs. We zitten nu dicht bij een grensstaat en we moeten straks weer onze horloges 1,5 uur vooruit zetten..Dit blijft raar maar.........we gaan met de tijd mee!!!!!!