25 maart. dag 80. km stand: 149.668

25 maart 2015 - Vivonne Bay, Australië

We hebben heel veel wallaby's rond onze camper gehad vanochtend vroeg. En ook het gekwetter van de vogels was goed te horen in de middle of nowhere. We gaan eerst naar koala lane, als het tenminste nog zo heet. Nee dus. Het heet nu Handson Bay. Er is een groot koffiehuis bij gebouwd, en ze vragen een entree prijs. Maar dat is voor het goede doel. We zien al heel snel dat er heel veel land en bomen bijgekomen zijn. We zijn 2.5 uur zoet geweest met het spotten van de koala's. Het was geweldig om te zien hoe de grote en de kleintjes hoog in de boom zaten. Na deze geweldige ervaring hebben we een walk gedaan van 2.5 uur, waar we kletsnat van terug kwamen. Na een soepie en droge kleding zijn we naar The Remarkable Rocks en Admiral Arch gereden. Bij de Arch zijn we langs de vuurtoren naar beneden gelopen en via een trap naar de zeehondjes. Een geweldig spectakel. Er waren heel veel jonge zeehondjes bij gekomen. We hebben in Vivonne Bay een camping opgezocht. We gaan na het eten nog even een gezellig een potje kaarten en daarna heerlijk naar bed.