vrijdag 6 maart 2015. dag 61. km stand 144.785.

6 maart 2015 - Emerald Beach, Australië

Op weg,

vanmorgen hadden er 2 heel goed geslapen. Roy en Sharona . Die hebben in deze camper veel meer ruimte in de hoogte. Ze kunnen gewoon zitten in het boven gedeelte. We proberen zoveel mogelijk langs de kust te rijden. We gaan eerst nog even langs de boulevard van de Gold Coast om over het strand te lopen. Dan moet je wel proberen je kleding droog te houden. Dat ging dus niet lukken. We rijden nu richting port macquaire.  Deze bestemming gaan we vandaag niet helemaal halen, maar net boven coffs harbour hebben we een big 4 camping in de tommy gezet. Wij vinden de kustlijn met de opkomende golven zo mooi, dat we in Ballina weer de auto stil zetten en het strand oplopen. We kunnen ook nu onze kleding niet droog houden. Het was slimmer geweest om zwem spullen aan te trekken. Nu hebben we 4 sets natte kleding ophangen.  de camper doet wat hij doen moet en net na 18.00 uur komen we aan in Emerald Beach. We zijn alweer een tijdzone voorbij dus..... horloges weer verzetten. Vanavond is het pizza avond en na het eten nog even het zwembad in. Een heerlijke frisse afsluiting van de dag.( geen pis water)....

1. Marcia:
    13 maart 2015
    Met een lekker bakkie koffie blader ik regelmatig door al jullie reisverslagen heen. Wat een reis. Wat hebben jullie toch veel gezien. Petje af Inge voor jouw fantastische manier van schrijven en het bijhouden van het blog en de km stand. Maak van jullie laatste dagen/ weken nog heel veel nieuwe herinneringen. X mars