donderdag 5 maart.2015. dag 60. km stand 144.691.

5 maart 2015 - Gold Coast, Australië

anders dan anders, deze dag,

Er hing een donderwolk boven de camper vanmorgen. Soms gaat dat zo en kun je niet altijd 36 graden hebben. Na een telefoontje naar Nederland voor de camper zijn we naar het hoofd kantoor in Brisbane gereden. Na overleg hebben we een andere camper gekregen. Er moest alleen een nieuw achterlicht in, want die had men eraf gereden. Nu moet je weten dat deze pas 6 maanden oud was. We waren rond half 11 daar en na dat we onze spullen eindelijk over konden brengen was het kwart over 3.  Ja ze nemen wel de tijd !!!!!!. Dit was voor Inge erg jammer, want die wilde heel graag een dag Brisbane gaan bekijken. Na veel wikken en wegen heeft André de neus van de camper naar de Gold Coast gezet en gas gegeven. Rond 19.00 uur kwamen we er aan en we stonden midden in de stad op een kampeer plek. Dat was te merken . Maar ja, dan kun je wel zeggen ( ook al is het in het donker) dat je in het mekka van de rijken hebt gekampeerd. Het was een hectische, verwarrende, stressvolle dag. We lagen dan ook al snel op bed.

1. HeMa:
    10 maart 2015
    Goed geregeld, beter laat dan helemaal niet!
    Geniet er wel van de komende weken!
    Heb je al een IJssalon gezien?
    Groeten uit Doorn.
    HeMa