Maandag 9 maart 2015. dag 64. km stand 145.937.

9 maart 2015 - Sydney, Australië

We staan op Lane Cove River tourist park. We laten de camper staan vandaag. We lopen naar het trein station. Dit is 5 min. Lopen vanaf het park. We gaan de stad Sydney in. Dit is zeker niet de eerste keer maar voor deze vakantie wel de laatste keer. Roy en Sharona gaan hun eigen gang, want Roy wil natuurlijk zijn vriendin de mooiste en belangrijkste dingen van de stad showen. André en Inge gaan op zoek naar de bestelde spullen….hahaha. We doen ons best en weet je waar we weer eindigden????? …..ja, hoor in een didgeridoo winkel op de boulevard. ZAL IE WEL OF ZAL IE NIET????????  JA, IE ZAL WEL.!!!!!! Een tweede didge is gekocht. Er is er ook maar 1 deze vakantie die een giga overgewicht in of op zijn koffer heeft ….En dat is niet Inge.!!!!. Rond 14.00 uur hadden we een familie hereniging op de boulevard en samen liepen we nog 1 keer langs alle favoriete plekken in Sydney. André had een “” momentje””… Het viel hem zwaar . De gedachtes aan zijn dierbaren zo aan de rand van het water. Hij had het “”momentje even nodig””. Aan het eind van deze dag terug met de trein en na het avond eten moest er nog gekaard worden. Ze waren het er over eens dat Sharona geen goede kaarten kan geven!!!!!!