Dinsdag 10 maart 2015. dag 65.

10 maart 2015 - Sydney, Australië

Vandaag zeggen we echt dag tegen Sydney . Ik weet niet voor hoelang. We zijn op weg naar battmans bay. Dit is de eindbestemming voor vandaag. Het is niet zover rijden. Ongeveer 350 km naar het zuiden. We merken ook nu weer dat er aan deze kant van Australië heel veel aan de wegen gebouwd word. Er werken honderden mensen voor de staat. Hele bossen moeten verdwijnen voor 4 baans wegen en heel veel asfalt. Deze wegen lopen dwars door de leef gebieden van de beesten. André laat onderweg zeer duidelijk merken hoe hij hier over denkt. Aangezien de dorpen en steden steeds groter worden en het inwoners aantal steeds meer stijgt moeten er meer en snellere wegen komen. Soms kan men niet anders….  Eenmaal op de camping kon hij met Roy samen even een balletje slaan op de tennis baan. Roy stond ervan te kijken hoe goed zijn pa nog kon meppen……..We staan wederom 10 meter van het strand af. Heerlijk en de jongeren gingen nog een strand wandeling maken. Tenminste dat denk ik!!!!!. Inge bereidt het eten voor: paprika, komkommer, kip in stukjes en gekruid, uien, aardappeltjes voorgekookt. Alles word 6 meter verder op de bbq gelegd en na een klein half uurtje zaten we heerlijk te smullen. De bbq schoon boenen is iets minder ,maar Sharona ging nog snel even lekkere magnums halen.  Het is nu pas 21.00 uur , 24 graden, en geen wifi…. Maar zoals André het altijd zegt: het komt goed!!!!!!