Op naar Exmouth

26 januari 2015 - Exmouth, Australië

We hebben ( roy vooral) ons verheugd op deze eindbestemming. ….exmouth!!!!

Het ultieme geluk voor de visser. Van morgen na ons ontbijtje buiten rijden we eerst naar coral bay. We merken op de weg dat het vandaag een nationale feestdag is en dat iedereen op of aan het strand zit. We wilden vandaag in coral bay gaan snorkelen maar bijna alles is dicht dus snorkelen we droog!!!!!! Aan het strand een eitje op brood gegeten en met een zeer vol gevoel nu naar exmouth. Dit ligt nu nog 160 km voor ons. De bosrijke omgeving waar we kamperen is heel stil. Je kunt zien dat na vandaag de scholen hier weer beginnen en dat de meeste mensen naar huis vertrekken. We kunnen dan ook ons stekkie uitzoeken, dus aan de bosrand. De kangoeroes lopen hier savonds rond de camper en roy heeft al een hele kolonie vogels om zich heen verzameld. Hij voert ze suf met ons verse, geroosterde brood. Een kaketoe is zelfs zo brutaal dat hij al op de tree plank van de camper staat en nog net niet naar binnen hupt……Het is een gezellige, drukke boel tijdens de koffie en het eten…..