Vrijdag 6 febr. 2015. dag 33. km stand 137.602. Kakadu National Park

6 februari 2015 - Kakadu National Park, Australië

Gister hadden we katherine met haat gorges en vandaag gaan we naar een ander Np. zo langzamerhand klimmen we richting Darwin. Dit Np beslaat een groot gedeelte van de top end. Het bovenste gedeelte van Australië. De lucht vochtigheid word wel steeds hoger maar is nog te behappen. De temp. Is 34 a 36 graden. Het vakantie man kleurtje is al aardig aanwezig. Nu moet je weten dat de beestjes in Australië er altijd zijn: sprinkhanen, vliegen heel veel vliegen, muskito’s, kikkers grote en hele grote!!. Dit wil ik jullie niet onthouden…..André en Roy gaan meestel nog voor het ontbijt even zwemmen en deze ochtend pakte Roy zijn zwembroek van de lijn en gilde heel hard……kom kijken er zit een kikker in mijn binnenbroek van mijn zwembroek….kijk dan en hield heel triomfantelijk zijn zwembroek voor het raam. ……geweldig Roy voor jou maar wij zijn blij dat ons badgoed binnenhing!!!!!! Oké, we zijn het NP binnen gereden en hebben midden in het NP een camping geboekt. Deze camping ligt midden in de natuur en als je dan s”avonds onder de tropische palm bomen een Hollandse pot zit te eten…..ja dat is wel wat.