Rijdag nr 4,

22 februari 2015 - Tablelands, Australië

We konden de dagteller gister avond op 817 km zetten. Nu moet je weten dat van west naar oost het ongeveer 3500 km is. De planning is om vandaag in cairns aan te komen. Dit ligt aan de oostkust. Vanmorgen even snel een wasje gedraaid en het aan lijnen in de camper op gehangen. Je word steeds handiger. We rijden een beetje om als je dat mag zeggen, want André wil heel graag door het table land rijden. Dat is door het binnenland en dat is zeer bebost en mooie wegen. We hebben de tree top walk gedaan in manu Roy en sharona hebben de toren beklommen. We hebben joekels van spinnen gezien, dat was ietsjes minder. Daarna zijn we naar de bekende millaa millaa falls gereden en het water was heel erg fris maar heerlijk om in te zwemmen. En toen ja…….cairns in zicht. Halverwege de afdaling van de berg die naar de stad cairns leidt hebben we nog van het mooi avond uitzicht genoten. Eenmaal beneden,de hungry jacks en de mac links laten liggen hebben we pasta gegeten.