Monkey Mia

24 januari 2015 - Monkey Mia, Australië

Vandaag was het vroeg op. Om half 6 ging de wekker. Om 7 uur in de auto want we moesten op tijd zijn voor het dolfijnen voeren in Monkey Mia. Na een instructie praatje gingen we allemaal naar de waterkant. En daar kwamen ze. Heel veel dolfijnen. Het was een schitterend iets om mee te maken. Er werden willekeurig gekozen om de dolfijnen een vis te geven. Nicole en Liam waren de gelukkige. Hij weet er waarschijnlijk niks van. Maar wij wel. Na het voeren gingen we een toer maken over het rif. Gewapend met reistabletten gingen we de boot op. Al snel werden we begroet door dolfijnen aan weerszijde. De zeekoeien kwamen zeer regelematig kijken. De roggen zweefde langs de boot en als klap op de vuurpijl een haai. De zeeschilpadden vonden de boot ook erg inteessant. Al met al zeer geslaagd. Als laatste mochten Roy en Nicole in een net hangen. Daarna flink gas gegeven en toen werden het vasthouden geblazen. De zee maakte je hongerig en slaperig. Dus eten, naar de camping, douchen, en naar bed.