Get the feeling...

5 januari 2015 - Port Augusta, Australië

Vanmorgen rond 9 uur de camper opgehaald. wat een joekel! Groot, mooi, en ingericht voor 6 personen en ruimte zat. Alle details doorgelopen en doorgenomen en om 11 uur begonnen we aan het inladen en indelen van de camper. Daarna nog een heerlijke lunch bij onze vrienden en rond kwart over 1 begon het avontuur met ons nieuwe huis voor de komende 3 maanden. Vanuit Adelaide ging onze reis als eerste richting Port Augusta wat ongeveer 300km rijden is. Aangezien Inge het leuk vindt om alles bij te houden zullen we jullie op de hoogte houden hoeveel km we rijden. De begin stand is: 126.791 km in Adelaide. Om 18.00 kwamen we aan op onze 1e campingsite. De BIG4 in Port Augusta. We hebben de camper gestalt naast al zijn andere gehuurde vrienden en hebben samen de nodige boodschappen ingeslagen. Om 21.00 zaten we buiten te eten bij nog een temperatuur van 27 graden. In een woord.. Zalig! Morgen gaan we door naar Port Lincoln.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl