Croc Tour Dinsdag 10 febr. 2015. dag 37. km stand 138.233.

10 februari 2015 - Middle Point, Australië

André wilde vandaag naar fogg dam. Toen was de weg over de dam overstroomt en nu konden we er gewoon overheen rijden. Het water peil is erg laag en dat komt omdat het zo droog is geweest en de mensen hebben overal water nodig. Daarna zijn we naar een boerderij gegaan waar we een boottocht gingen maken. Roy had na 2 tellen al een slang om zijn nek. Eenmaal op de boot kwamen de krokodillen vanzelf naar de boot. Het aas wat de vrouw aan een stok had was erg in trek. Ze hadden honger schijnbaar. Liam vond de beestjes wel leuk maar de jonge dame naast hem vond hij veeeeeeeel leuker.( zit er al vroeg in). Op de terug tocht gooide de vrouw nog wat vlees in de lucht naast de boot en de roofvogels pikten het in duikvlucht op. We kregen nog even een tropisch buitje over ons heen en als je denkt dat dat verkoeling bracht moet ik jullie teleurstellen. Om 16.00 uur een camping opgezocht en eentje met 3 zwembaden… het kan niet op……..