km stand is hetzelfdse als gister.

7 januari 2015 - Port Lincoln, Australië

Goedenmorgen allemaal,

Ik zal jullie niet al te jaloers maken, maar het is wel een knijp momentje als je s''morgens zo je camper uit stapt, na 20 passen langs de kust/ strand loopt ,dan een zeehond ziet en daarna onder je luifel een ontbijtje nuttigd met een begin temperatuur van ruim 24 graden. Het word nog gekker vanddag want het kwik loopt op tot 26 vandaag.( bijna bruin). Na gedane arbeid een trail gedaan van 7 km nog in de stad een was/afwasmand/teil/ tas gekocht in het roze. Lekker opvallend maar roy heeft hem nog opgepimpt . Alle bezochte plaatsen en die we nog gaan bezoeken down under worden erop geschreven. Weer een giga move van mister roy.  de boys wachten tot het tij keert en het onweer voorbij is wat nu boven ons hangt.( kniesoor die daar over zeurt).Tot nu toe kunnen we dolfijnen, zeehond, pijlstaart rog(2mtr in breedte), pelicanen, kakketoes, lorry's, inktvis en konijntjes aan onze lijst toevoegen. Vanavond staat er bij ons geen vis maar wedges, peas( doperwten) en chicken op het menu. dus voor nu eet smakelijk en morgen een nieuwe dag en een nieuwe route......