Litchfield NP Woensdag 11 febr. 2015. dag 38. km stand 138.394.

11 februari 2015 - Litchfield National Park, Australië

We zijn nu op weg naar litchfield.  De eerste stop is termite hills. Dit zijn ontzettend grote puntachtige termieten heuvels die er in alle maten en vormen. De tweede stop is de florance waterfalls. Een….oh nee 2 schitterende watervallen en je kunt er in en onder zwemmen. André en roy konden niet wachten maar ze moesten eerst nog even 135 tredes naar beneden lopen en natuurlijk ook weer terug na een heerlijke koude zwem partij. De derde stop was een lookout . Daar hebben we een herinnering aan van 5 jaar geleden. Toen stroomde het water zo hard en een man had een foto ervan genomen en op het beeld zag je een gezicht in de waterval. Zoiets vergeet je nooit meer. De vierde stop ging naar de wangi falls.  De oevers waren overstroomd en je mocht er niet zwemmen. De trappen en zitjes stonden onder water. De crocs hadden nu vrij spel. Na een hele dag in het NP zijn we weer terug op dezelfde camping als gister. En nu ETEN!!!!!!!